Saturday, January 21, 2012


Ni apesal ?? lawan ice cream spe pling cntek ke ape?? hahaha okay today is saturday!! start my day with a PC hahaha I tak mandi lagi *gosh rahsia terbongkar! :P okay FAIRUZ called me yesterday n ckp die tak dpt SBP i expect her to be like this >>>"SAYE TAK DPT SBP SEDIH LAH huarghH!!!" tapi reality >> " SAYE TAK DPT SBP WOAHHH!!! :D " pelik aite ? that's mean shes really love her friends that is me! hahaha *PERASAAN hahaha MADDIE dpt but she want to stay in SMKPU1 still! :D yeay! :D I'm happy ! kevin pulak ape citer?? My kevin tak dpt and die sedih It's okay darl! u still can blajar here in puchong kay!



THAT"S all fr today ! tomorrow I'll be staying in cars perhaps 5 hours :( klau jam perhaps 8 hours darn!!! long journey to selatan yee! :D I was hoping to go to SINGAPORE but dpt pegi smpai JOHOR je yelah PASSPORT dah meninggal dunia :(

No comments:

Post a Comment